Solicită crearea unui cont
Specialiștii din domeniu pot avea acces la un panou de administrare intuitiv și eficient, care le permite să țină evidența și să gestioneze documentele pe care le dețin. Această platformă oferă un spațiu centralizat în care specialiștii pot încărca și organiza documentele într-un mod simplu și accesibil.
Pentru a accesa această platformă, trebuie să completați un formular de contact. Odată completat, formularul de contact va fi trimis către administratorii platformei pentru revizuire și aprobare.
După ce contul este aprobat, veți primi prin e-mail detalii de autentificare pentru a accesa panoul de administrare. Autentificarea se realizează printr-un nume de utilizator și o parolă securizată, asigurând astfel confidențialitatea și securitatea datelor.
Vă aducem la cunoștință faptul că datele și/sau documentele încărcate pe plaftormă trebuie să respecte prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)